środa, 12 kwietnia 2017

Nick Diaz je zákaz päťročný pre trávu je majstrovský ťah zastaraného myslenia

Než sme vyhodiť Pite a potné 10kg vody 'techniky, sa domnievajú, že Diaz zložil prvú a tretiu testy, ktoré boli v správe Národnej antidopingovou agentúrou schváleného testovacieho zariadenia, a nedokázal svoju druhú, neschválený test blázon marže, ukazuje na nesprávnou manipuláciou jeho vzorky alebo výsledky testov. Diaz právnik sa vracala k tomuto bodu na atletickej komisie Nevada štátnej bezvýsledne. Po Diaz prosil piaty na všetky otázky z NSAC, ho tresol s podmienečným odkladom päťročné a $ 165,000 pokuty.

Po piatich rokoch na lavičke kladie Diazová opätovný vstup do tohto športu v roku 2020 u vek 37, v najlepšom prípade chvost-end jeho fyzického vrchole. Na druhú stranu, za päť rokov fajčenie burinu a nebojujú by ho dovoliť výrazné zotavenie z poranenia hlavy, že bol vystavený po celú svoju kariéru. Ale to nie je človek, ktorý chce zastaviť boje.

V nesúrodé po zasadnutí reakcie videu Diaz vyjadril všeobecný pocit úzkosti, bez toho aby sa do podrobností o prípade. Vo svojom hneve, keď východiskový základný stíhacie rétoriky. "Urobili všetko, čo mohol, aby mi zabránil ukázala svetu, že som najlepší bojovník na svete, čo som," hovorí, gestikuloval slabšie bravúrou, než by v post-víťazstvo rozhovore.On nadával NSAC, volať je, dorks ', povedal v rôznych kadenciou, že je najlepší a že všetci ostatní nasal, opakujúce sa a skákanie medzi myšlienkami rýchlo.

Diaz zaobchádza s jeho ADHD užívania kanabisu v kalifornskej lekárskej marihuany práva, národ je prvý, pravdepodobne jeho nejvolnější, a do značnej miery príčinou toho, že mnoho iných štá tov vytvoriť oveľa obmedzenejšia programy lekárskej marihuany. Nie je mnoho štátov patrí ADHD ako choroba konopné liečiteľná, ale tam je dôkaz, že to pomôže.Čo Diaz popisuje, ako držať "konzistentné" je v skutočnosti účinok zvláštnosťou riadenia dopamínu v konope.

Ak Diaz sa na radu svojich advokátov, ako to urobil, keď sedel mlčky cez jeho rokovaní, on by nebol ukameňovaný, keď vyšiel von a dal ten rozhovor. To slúžilo ako ideálny svedectvo k prečo by mal byť dovolené fajčiť trávu. Po 10 minútach jeho rečnenie, skončil na to: "Keď hrám Street Fighter, videohry, koho môžem vybrať? Vyberiem môj obľúbenec, karate chlapec. Vyberiem Ryu, pretože to je najviac ako ja. A to je kto chcem hrať.To je to, kým chcem byť. "Človek sa zameraním nedorazí na Ryu v stredu diskutovať o pozastavení život mení.

V jednej chvíli Diaz dotýka jeho výchovu v Stockton v Kalifornii a jeho boj zostať v škole napriek jeho ADHD a ako s ním zaobchádzať s ostatnými, pretože to. S odvolaním sa na duchu za rozhodnutie NSAC, povedal: "To [je] presne dôvod, prečo som nemohol robiť to cez vysokú školu…Mal som trochu Gangbangers začína so mnou. Mal som tu a tam hádkami. Dostal som sa odsťahovala z troch alebo štyroch gymnázií.Snažili sa ma na drogách, a potom tí učiteľa ísť ako:, Je nám ľúto, že sa správa, on nevzal jeho liek. ' "To, čo sa zdá byť doprave je, že sa podarilo v živote napriek stave detstva ktorá je vnímaná ako zdravotné postihnutie, účinne sústruženie negatívne na pozitívne, a teraz čelí rovnakému tvrdohlavý autoritatívny režim, ktorý hrozil, že ho zadržať na prvom mieste. "Dôvod, prečo som sa stal bojovník, takže nemám porušiť zákon," hovorí.

Rovnako ako štátne inštitúcie, NSAC trpia rovnakými regresívne tendencií, ktoré sužujú federálne, štátne a obecné vlády vo vzťahu k marihuane.Väčši na ľudí teraz podporujú jej legalizáciu, a ešte viac uznať a prijať fakt, že je to neškodná látka a jej užívatelia sú zbytočne prenasledovaní, ale subjekty presadzovania sú často pomalé prijať tento posun. Diaz nemá pocit, že robí niečo zlé, a dokonca prijala opatrenia, aby zostali v medziach zákona (10kg vody), ktoré boli účinné v dvoch z troch schválených testov, a napriek tomu to je zakázané pracovať po dlhšiu dobu. Nedôverčivo, hovorí: "Jeden rok, dva roky, päť rokov? Pozerám sa na boj, rovnako ako, že jo rýchly. "

Iné športové organizácie, ako je NFL, ktoré zvýšili svoje limity na užívanie marihuany.Najmä športové, v ktorom športovci dostávajú lebečnej a telesný dopad by mal zvážiť neuroprotectice, analgetické, protizápalové a proti bolesti vlastnosti konope, aby im zdravšie po dlhšiu dobu. Namiesto toho, zastaralý spôsob myslenia prevláda, a ľudia ako Nick Diaz majú slúžiť ako príklad y.

Vo svojej najlepšej snahe formulovať problém po ruke, povedal Diaz, "Nechcel som pozitívny test. A zvýšila limit. Nehovorili,, Nemôžete byť použitia akejkoľvek THC. 'Nie je to úplný zakázaná látka. Je zakázaný po určité percento. Alebo po uplynutí určitej nanogramov, alebo ako tomu hovoríte. Prial by som si terminológiu a tak som tu mohol stáť pred týmto fotoaparátom a zvuk šikovný. Ale ja bojovať. To je dôvod, prečo som bojovať.To je to, čo robím. "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz