wtorek, 11 kwietnia 2017

Christian Taylor stúpa k zlatu na majstrovstvách sveta trojskoku

V hľadisku, Jonathan Edwards sotva sledovať. V jame Christian Taylor, americký triple skokana, ktorý bol viesť osobné bitku s jeho kubánskym súper, Pedro Picharda, celú sezónu, vyzeral rovnako ohromený, Betclic-Vyzdvihnúť svoj bonus keď sa sklonil double potom naskočil na mieste, ako by si celkom istý, či sa má sláviť.

s jeho posledný pokus a s vedomím, že Pichardo bol ešte na skok, Taylor zasiahla dráhy plnej 11cm za doske ešte stúpala vzduchom až do vzdialenosti 18.21.Americký klesol na kolená, keď si uvedomil, že urobil druhý najdlhší skok v histórii, len 8 cm za záznam Edwards, ktorý stál po dve desaťročia .

V prípade takéhoto technického úlohy, trojité prepojky niekedy môže hovoriť v transcendentný, pokiaľ ide o to, čo je to pocit plávať po dráhe.

Taylor bol donútený zmeniť svoj vzletu nohy na svojom práve v roku 2014 po zranení kariéru ohrozujúce, ale neustále zlepšuje jeho osobný rekord od roku. A vyzeral skoro pochybovať o jeho výkonom, keď popisoval, ako sa cítil, keď všetko kliknutie.

"Je to jediný skok, ktorý nemá bolia kĺby," povedal. "Keď všetko zoradí a budete skákať správne, kontakty sú rýchle, beh je silný.Je to len trpezlivosť vo vzduchu a snaží sa rozšíriť tieto fázy tak dlho, ako je to možné.

"Vždy som hovoriť o Jonathan Edwards. Dôvodom bol tak zvláštne bolo, že jeho rýchlosť bola veľmi rýchla, ale jeho kontakty boli tiež veľmi rýchle. To je to, čo som pracovať na každý deň. Niekedy si myslím, že nie technicky, som len reagovať. A keď týchto ľudí sk� �kať ďaleko, že ma tlačí, aby si oddýchnuť a nechať sa to stalo. "

Taylor vlaky v Holandsku s Rana Reider, ktorý predtým nasledoval ho do Loughborough, kedy bol tréner zamestnaný britskej atletiky. "Aby som bol úprimný, bol som celkom rád, aby sa baňa na prvom mieste," povedal Američan, ktorý tiež vyhral majstrovstvá sveta zlato v Daegu v roku 2011, jeho vypínač nôh. "Bolo to dieťa kroky.V roku 2014, môj tréner a ja som vytočil v na tom, že technický.


Zakaždým, keď som si osobný rekord je to nová skúsenosť. "

Po jeho podivuhodný skok, vyvrcholenie súťaže tak vzrušujúce ako každý v Pekingu, vzdal hold Picharda a jeho ďalšími súpermi.

"Mať týchto ľudí, aby ma naozaj tlačiť, štandard trojskoku teraz je naozaj silná. Sa dostať na pódium ste museli urobiť niečo š peciálne a ja som rád, že som mohol byť súčasťou. "

Olympijský víťaz, ktorý bol v úrovni Pichardo ísť do finále po oba vyskočil 17.60, bola určená na doručovanie s jeho posledným skoku.

"Nebol som posledný jumper a ja som vedel, že musím urobiť niečo špeciálne.Vedel som, že keby nebolo 18 potom to bola jeho k mání. "

Tak sa ukázalo, ako kubánska dokázal zlepšiť svoj značku 17,73. Ale stačilo to ani zďaleka. "Nebolo to úmyselné, ale zároveň som si vychutnať uvedenie na show. Viem, že môj tréner by nemal byť veľký fanúšik mi ponechať až do posledného skoku, ale napriek tomu je to naozaj len dostať sa do okamihu, "povedal Taylor. "Je tu veľa nervov, keď sa dostanete do finále.Ako som sa dostal do súťaže, som otvoril a aby sa to stalo "

Konkurencia medzi medailové ocenenie tria -. Portugalská Nelson Évora vzal bronz s 16,52 - pomohol vdýchnuť nový život do disciplíne a Taylor na značil, mal pocit, že by mohol ešte zlomiť Edwards 'rekord.

"Aj keď môj najlepší skok vôbec, to len ukazuje, ako ďaleko v skutočnosti je, že vzdialenosť. Je to o detailoch. Jedná sa o 11 cm stratil na doske, to je o trpezlivosť, o skok. Nie je to jedna vec, ktorá naozaj robí rozdiel. "

Taylor tiež venovaná hold jeho tréningového partnera Shara Proctor, Američan narodený dlhé prepojky, ktorí teraz súťaží o Británii, ktorý sa zaslúžil o pomáha tlačiť svoj skok fázy stále ďalej.Bude súťažiť v skoku ďalekom finále v piatok.

Betclic-Viac informácií

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz